Furcsa Üdítő-menyország

 2009.07.12. 21:37

Ma ittam Malta Indiát. A malta ponynál tömzsibb üvegben, pintos térfogattal érkező tömény cukros italt komlótartalma különbözteti meg a sörtől. Hiba. A komló a sör legrosszabb része. Egyébként újkori pancsolmány, régebben vegyes gyógynövénykivonattal ízesítettek. Ennek a csodálatos korszaknak hírnökei a Root Beerek, a Kvász és Malták.

Ittam ezen túl egy ecuadori epres löttyöt, amiről vásárlás után derült ki, hogy a Coca Cola gyártja. Ezek a gazemberek felvásárolják a Sabor Nacionalt! Ecuador az ecuadoriaké! Egyébként kvasz-gyártással is próbálkoznak a volt szovjetunióban.

Gondolkodtam rajta, hogy kéne egy üdítős blogot indítanom. Aztán megtaláltam a weirdsodareview.com -ot. Ennél jobban én ezt nem tudnám csinálni, és nem csak mert Magyarországra nem jutnak el e műremekek. Konkrét novállát ír a piákhoz. Hülye vagy zseni.

Mérsékelten vicces videó, amit próbáltam beágyazni, de a kód bemásolása nem volt elég ehhez.

Az anaerobikus lebontás legyen veletek.

A bejegyzés trackback címe:

https://madridban.blog.hu/api/trackback/id/tr521242454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása