2009.07.01. 11:06

Pont alattunk Growshop, közös lichthoffal. Gyakori a fűszag. Szerintem kellemes.

Meleg van, szerintem nagyon. Sok a hosszúnadrágos spanyol.

 

 

Egy hét múlva érkeznek leghamarabb a képek, elég jó helyet nézegettem árusításhoz a palota előtt. A stratégia: lepedőre/függönyre/más nagy textilre terítem ki a képeket először, hogy olyan gyorsan tudjam összekapni, mint a kínaiak a legyezőiket. Ez eddig vagy nem jutott eszébe senkinek, vagy a legyező végtelenül jobb biznisz. Utóbbit minden sarkon árulják, képet egyet sem láttam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végül anyagtudomány szakirányos maradtam.

 

 

A nap szava: la sábana, lepedő.

A bejegyzés trackback címe:

https://madridban.blog.hu/api/trackback/id/tr421219689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása