Első benyomások

 2009.06.30. 10:06

Jót repültem. Nem használtam ki a hozható kilókat - eddig nem derült ki, mit hagytam otthon, amit nagyon nem kellett volna. Elektromos fogkefét, falafelport hoztam.

A francia lakótárs eléggé francia. Mikor a szokásos találd-ki-honnan-jöttemmel szívóztam, németország és oroszország után rátért a Lengyelország, Románia, "vagy valami ilyesmi" országokra. Serious, bazmeg, szíriusz. Egyébként a francián kívül más nyelvet nem beszél.

A spanyolok hangosak, de legalább a szintén hajnalban jövő kukásautójuk nem sípol (a csörömpölésen túl).

A spanyolok jól öltöznek. Szerencsétlen franciákba ez az utolsó rugás, miután a testvérblogon végig a konyhájukat szidtam.

Ui. az anyád, madrid.blog.hu birtokosa.

A bejegyzés trackback címe:

https://madridban.blog.hu/api/trackback/id/tr311217207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása